Hammerwatch - Nyílt Béta!

Eljött a nap, amire már nagyon vártam: a Hammerwatch bétája tegnap este óta elérhető!
Régóta szemezgettem vele, hogy ki kéne már próbálni, mert nagyon megtetszett a videókból a játékmenet és az igazi klasszikus 16-bites grafika. Nekem mai napig az egyik kedvencem a SNES-re kiadott Zelda, szóval ha látok valami picit is hasonlót, akkor azokra egyből rakattanok.

hammerwatch.pngA játék bétája nagyon jól sikerült, szinte nem is vettem észre, hogy ez egy béta, a legtöbb elem 99%-ig rendesen ki volt dolgozva, bugok se voltak nagyon és 5 perc után már rendesen bele tudtam melegedni és elfelejteni a külvilágot. Kezdéskor jelenleg 3 kasztból tudunk választani (paladin, wizard, ranger) és akár egyedül vagy helyi / netes co-op módban indulhatunk a csatába. A karakterek egyéni skillekkel rendelkeznek (bétában jelenleg 1 elérhető) és egyéni HP / MANA aránnyal. Természetesen ezeket később lehet majd fejleszteni. A játékmenete a szokásos gyilkolj és menj előre, keresd meg a kulcsot nyisd ki a kaput és öld meg a főellenségeket (4 boss). Ezen felül vannak ügyeségi és némi logikai feladatok és titkos rejtekhelyek, amelyek azért feldobják rendesen a játékot.
Hogy mennyire könnyed játék, azt mi sem bizonyítja, hogy Annával teszteltem le a játékot co-opban:) 5 perc kezdőjáték után eléggé sokáig elvittük, úgyhogy kb. meg se haltunk. Ez azért fontos, mert az életünk adott és ha elfogy, akkor újra kell kezdeni 0-ról.

Anna: Ranger, Én: Wizard

Ami egyből szemet szúrt, hogy egyszerű és könnyű az irányítása. A co-op rész ötletesen ki lett találva, mivel minden kaszt más, ezért tényleg együtt kell majd működni a másikkal, mert sokszor csak úgy lehet tovább jutni. Az kevés, ha az egyikünk nagyon jól játszik. Viszont ha egy picit is figyelünk egymásra akkor nagyon jó szórakozást ígér, nekünk pikk-pakk elment vele félóra:)
A gamepadot egyből felismerte és akár testre is szabhatjuk. Tényleg minden úgy ment, mint egy kész játéknál.
A fejlesztők még sok mindent igérnek amúgy: módokat, pályaépítést, még több skillet. A játék megjelenését a második negyedévre mondják, tehát már mindjárt itt van és nem csak PC-re, hanem MAC és Linux rendszerre is. Ha megtetszett akkor szavazzatok a Steam Greenlighton rájuk!

 

A játékot ezen a linken itt tudjátok letölteni:
http://www.hammerwatch.com/

komment