Infinity Wars: Animált Kártyacsata + 100 béta kulcs a fejlesztők jóvoltából!

in Englishen_flag.jpg

Nyakunkon a számítógépes kártyajátékok kora. A stílus rajongói kedvükre válogathatnak, míg a tradícionális körökre osztott stratégiákat hiányolók tömegei ébrednek rá hogy a két műfaj közelebb áll egymáshoz mint gondolták.
Néhány ismertebb név az évente megjelenő Magic the Gathering: DotP iterációi Steamen, a Blizzard Hearthstone: Heroes of Warcraft alkotása és a Scrolls bétája ami egy oldalnézetes hibrid, hasonlóan a Kings and Legends-hez.
Feltételezem, hogy a cikket olvasók már találkoztak ilyen stílusú játékokkal ezért nem untatnék senkit a műfaj alapjaival. Helyette eme gyöngyszem egyediségére és ötletes vonásaira szeretnék koncentrálni.

Infinity Wars banner.png

Kezdjük az Infinity Wars különlegességeivel. A játéktér már ebben a korai béta verzióban is egész pofás, de ami elsőre szembetűnő azok az animált kártyák: statikus képek helyett pár másodperces mozgóképet kapott minden lap. Ez igazi kuriózumnak számít jelenleg a műfajban és rengeteget dob a hangulaton.
Másodsorban ott a sejtelmes hátterzene ami miatt néha megfeledkezik az ember mindenről és csak a dallamokra koncentrál miközben fut a kliens. Hangeffektek még nem igazán vannak, és a játékfelület grafikája – ami rengeteget javult a tavalyi Kickstarter óta – sincs még kész tehát ezen nem szabad fennakadni.

Infinity Wars gameplay1.png

Magában a játékmenetben sem fogunk csalódni mert bőven tud újat mutatni az Infinity Wars. Végre nem egy Magic the Gathering másolatot kapunk, hanem igazán egyedi és fantáziadús játékelemeket.
Három részre van lebontva a harcmező: az első zónába kerülnek a megidézett, de még támadni vagy védekezni képtelen lények. Ez azonnal megnyit néhány taktikai lehetőséget: az itt lévő egységeket ugyanis jórészt csak mágiával lehet megtámadni, míg vannak olyan lapok amik csakis ezen a helyen fejtik ki hatásukat. A második (támadási) zónába kerül minden olyan lényünk amiket az ellenfél bázisa ellen küldünk. Védekezni csakis a harmadik zónában lévő lapokkal lehet, de lényeinket szabadon mozgathatjuk a pozíciók között ha rajtunk a sor.
Nem csak az ellenséges bázis lerombolásával lehet győzedelmeskedni, hanem a harciszellem nullára redukálásával is. Ha valamelyik játékos egysége elhalálozik, akkor annak értéke levonódik a morálból ezért csapatainkat muszáj szemmel tartani. Mivel a lények önmaguktól nem gyógyulnak fel, az erősen leamortizáltakat visszamozgathatjuk a készenléti zónába vagy átrendezhetjük csapataink védekezési és támadási sorrendjét hogy ne vérezzenek el idő előtt.

Infinity Wars gameplay2.png

Nyersanyag szokásos értelemben nem létezik, a három általunk kinevezett „parancsnok” szabja meg hogy milyen kártyákkal (hány színnel) játszhatunk. A harcban álló felek a következők:

Flame Dawn: sok gyors és agresszív lénnyel rendelkeznek, a lerohanás hívei
Genesis Industries: robotikával foglalkozó oldal, folyamatosan erősödő egységekkel
Warpath: harcmezőt domináló bestiák
Cult of Verore: pusztításra és rombolásra koncentráló szekta
Descendants of the Dragons: ellenfeleik moráljának csökkentése és a defenzív taktika hívei

Rajtuk kívül még elérhető egy igencsak pusztító élőhalott horda is, de ezek a lapok egyelőre nagyon ritkák.

Remélem sokatok érdeklődését sikerült felcsigáznom a játék iránt. Tapasztalataim alapján minden esély megvan rá hogy korrekt alternatíva váljon az Infinity Warsból, tehát mindenképpen ajánlom kipróbálni.

És akkor a bónusz!

sorsolas.png

Előzetesem publikussá tétele előtt bátorkodtam egy testesebb levelet írni a Lightmare csapatának, ma pedig nem kicsi meglepetésemre megjelent a játéknapló postafiókjában egy barátságos válasz, amihez 100 béta kulcsot is csatoltak a készítők! Ezúton is nagyon szépen köszönjük!
Ezek után a minimum hogy hálám jeléül lefordítsam a cikkemet angolra és hogy egy nagyobbfajta kulcsosztást rendezzünk olvasóink között.

Ha szeretnétek kipróbálni az Infinity Wars bétáját, akkor most itt a lehetőség!

1. Kommenteld, hogy "jelentkezem" és ahogy tőlem telik küldöm is vissza válaszként a kulcsot.

2. Készíts egy fiókot és aktiváld itt a játékot:
http://infinitywarsgame.com/invite_code/enter

3. Jó játékot!

Nagyon szépen köszönjük!

Az Infinity Wars hivatalos oldalát itt érhetitek el:
http://www.lightmare.com.au/infinity-wars/
Ha tetszik, szavazhattok rá Steam Greenlighon:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=105974257


Infinity Wars: Animated Battle of Cards & 100 beta keys courtesy of Team Lightmare!

This is a quick translation of the above article. Thanks again to Bek, David and everyone else at Team Lightmare!

The age of digital card games is upon us. Fans of these games are free to browse as they see fit, while throngs of people who miss traditional turn-based strategy games finally start to realise that the two genres have more in common than they would’ve thought.
Just to name a few known titles, we have the annual iterations of Magic the Gathering: DotP on Steam, Blizzard’s creation of Hearthstone: Heroes of Warcraft and the sidescroller hybrid Scrolls, in close resemblance of Kings and Legends.
I take it that it’s not the first time our readers seen one of these games – thus not to bore anyone with basics if the genre, we shall concentrate on this gem’s clever and distinct features.

Let’s start with why Infinity Wars is so unique. Although the playfield looks gorgeous even in its pre-beta state, it’s the animated cards that immediately strike the eyes. Instead of static images, all of them have their very own short animation which is considered to be a curiosity in this genre of games, not to mention how much these add to the overall experience.
Then there is the eerie background music, making one forget about everything while gleefully listening to the tunes. Only a few sound effects exist as of yet, and the GUI – which has improved a lot since last year’s Kickstarter campaign – is also incomplete so let’s not delve on them.

The gameplay won’t let you down either. At last, we’re not getting another Magic the Gathering copycat but some really unique and thoughtful game mechanics. The battlefield is divided into three parts: summoned units unable to attack or defend first appear inside the supply zone, which opens up several options for tactics right off the bat. You’ll need magical attacks to harm creatures in this zone, and some of them have special abilities that only work exclusively from the supply area. Another zone is used by creatures that are sent to destroy the enemy base. Finally, only units in the third zone are able to defend against the siege but we can freely move the creatures between these positions every time it’s our turn.

Winning a match can also be done by reducing enemy morale to zero. When a creature dies, its cost will be automatically deducted from the overall morale – therefore it’s advised to keep an eye on our troops. Creatures don’t regenerate and because of this, re-arranging the order of heavily injured units inside these zones is encouraged thus saving them from early death.

No resources exist as such, but the three commanders we select will dictate what cards and how many ’colours’ can be played. The warring factions are as follows:

Flame Dawn: lots of fast and aggressive creatures using swarm tactics
Genesis Industries: a group excelling in robotics and unit enchantments
Warpath: beast horde dominating the battlefield
Cult of Velore: whose members are eager to eradicate and to destroy
Descendants of the Dragons: preferring defensive tactics and lowering the morale of their foe

Apart from the above the undead horde also makes an appearance, but these cards are rare to get at this moment.

Here’s hoping that I managed to raise your interest towards the game. From my experience there’s every chance that Infinity Wars could become a perfect alternative, and would urge everyone to give it a whirl.

69 komment