Gotham City Impostors

Egy viszonylag részletes, de közel nem teljes videóval készültem a hétvégére, hogy bemutassam az egyik kedvenc játékomat, ami máramár ingyenesen játszható a Steamen.
A videót két részre osztottam, az első részben a menürendszerről, a játék felépítésérő lesz szó, és a loadoutokból mutatok egy párat. A másodikban pedig gameplay lesz az összerakott karaktereimmel. Ajánlom ezeket azoknak, akik még nem rég kezdték, mert talán ezután egy picit jobban át fogják látni a rendszert. Kezdetben nekem se volt minden tiszta, mivel tényleg eléggé sok az opció, de ha már nekem nem volt ilyen lehetőség gondolom nektek legyen egy fokkal jobb:)

Itt pedig egy kép a kedvenc loadoutomról, ezt kezdőknek nagyon tudom ajánlani, mert tényleg gyorsan lehet vele fejlődni:

206210_screenshots_2012-09-08_00001.jpgklikk a képre

Witch Doctor helyett egy Shreddert tudok még ajánlani Reflex Sighttal, amivel szintén rendesen lehet gyilkolni. A Falcon Blade kb. minden esetben jó, főleg ha sok HP-s karakterrel vagyunk, mivel ezzel ki tudjuk védeni a golyózáport. A Body Armor es a Kinda Bulletproof még inkább a halhatatlanságunkért felelős, a Rollerskates és a Fleet-Footed viszont a gyorsaságért, ami nagyon is kell a Mighty karakternél, hiszen ez a leglassabb. A rampage az igazából szabadon választható, én szeretem a Kill Crazy-t (2x DMG), mivel szeretek gyilkolni:). A Psych Profile szintén játék stilus szerint választható, aki ált. benne van a TOP 3-ban, az válassza a Histrionic skillt a több XPért. Természetesen lehet mással is próbálkozni, finomítani saját stílus szerint, de ezt mindenképp ajánlom:)

A gameplay-ben megpróbáltam egy-két érdekességet, tippet-trükköt bemutatni, ami szintén jól fog jönni kezdőknek és haladóknak egyaránt. Sajnos sokkal több idő kellene ahhoz, hogy igazán bemutassam ezt a játékot, mert ezernyi mókás cuccot lehet benne használni, amelyek mind megérdemelnének vagy 5 percet tuti:)

Próbáljátok ki és tényleg ne riasszon el a fizetős DLC-k látványa, mert anélkül is teljes élvezetet nyújt a játék. Ha meg kedvet kaptatok az egészhez, akkor találkozzunk ott! Steam: ayo

A játékot itt tudjátok leszedni: http://store.steampowered.com/app/206210/

komment