A Nintendo és a Sony üdvöskéi összecsapnak

Zelda Vs Horizon

horivszelda.jpg

Manapság a játékosvilág túlnyomó része e két játék körül forog. Mindkét játék tábora év játéka díjat kiált, ami valljuk be, kicsit korai, de látva a kritikákat, azért van némi alapja. Jómagam a Zeldás tábort erősítem, de egyáltalán nem tartom rossz játéknak a Horizont sem. Összehasonlítani még nem tudtam őket, ugyanis a Horizonnal játszani még ugyan nem tudtam (a Zelda miatt:) ), de már ott pihen a PS4-em HDD-jén. Szerencsére az összehasonlítás nagyon sok embert foglalkoztat, és én is találtam két remek videót ahol megnézhetjük hogy melyik játék miben erős. Lássuk is!

Az első videó a grafikára megy rá, itt nem sok meglepő dolog van...

A Horizon a jóval erősebb vason jóval szebben is néz ki, azonban érdemes lehet megnézni a víz és robbanás/tűz effektet, ami szerintem a Zeldánál biza jobban fest. Bár lehet csak nekem tűnik úgy.

A második videó már sokkal érdekesebb, itt ugyanis nem a nyers erőn van a hangsúly, hanem górcső alá kerül a fizika, az AI, és más egyéb érdekesség is.

Én azt mondom, aki teheti, játsszon mindkettővel, mert mindkettő remek játék. Valahol ez, valahol az teljesít jobban. Tudom én hogy a pénz nagy úr, de akkor járunk a legjobban, ha nem kell döntenünk a két játék között!

 

komment