The Humble Weekly Sale - Alan Wake Franchise

Manapság egyre ritkábban van olyan akció, amelyre csak annyit tudok mondani hogy BUY IT NOW, szerencsére ez a heti akció pont egy ilyen. A vásárás a régi fizess amennyit akarsz alapon működik, tehát akár 10 centért is elvihetjük az egészet DRM Free vagy 1 dollárért Steam kulcsokkal. Ez most tényleg kihagyhatatlan!
Kiemelném, külön kulcsokat ad!

alan wake.jpg

Alan Wake: Collector's Edition (PC Steam): nekem a 2012-es év egyik legjobb TPS kalandja volt PC-re. Mikor elkezdtem vele játszani, akkor jöttem rá hogy mennyire hiányoznak a régimódi Stephen King filmek az életemből és folyamatosan azt éreztem, hogy az egyik filmjében vagyok a főszereplő. Igazi túlélős-horror nagyon szép grafikával és kimagaslóan jó történettel. Amúgy azóta is abban reménykedem, hogy ebből végre készítenek egy menő filmadaptációt, mert egyszerűen túl nagy labda ezt kihagyni, ahogy szerintem nektek is. Nagyon ajánlott.

Alan Wake’s American Nightmare (PC Steam): a játék különálló kiegészítője. Teljesen más, mint az eredeti játék, inkább csak egy spin-off, de azért ez is élvezhető.

Ezeken felül a következő bónuszok járnak:

alan wake bonus.jpg

A franchise eredeti ára: 10620Ft.
Most minimum 25Ft (DRM Free) vagy 229Ft (Steamre).

A játékot itt tudjátok megvenni: http://www.humblebundle.com/weekly

komment