2011. december 12. írta: ayo
Címkék: nintendo wii fps
COD: MW3

Jelenleg most azon dolgoztam, hogy a P90 fegyverem végre arany legyen, hogy megnézzem milyen is az, meg persze menőzni vele:)

Tényleg menő:)

Amúgy basic traininget pl. már megcsináltam első prestige-ben, hogy mégis mit ad, de szerintem ráér az majd a végén ezeket megcsinálni, hogy ne kelljen ezerszer. (amúgy sok xp-t és egy-két featuret ad, mint pl. kamuflázs sniperrel különböző környezetben (snow, desert stb.). Szóval hasznosak, de előbb azért végig kéne nyomni full prestigere:)

 

Amit még észrevettem, hogy nagyon kevesen játszanak online vele... de nagyon sokkal kevesebb, mint BO-nál és brutál kevesen, akik nem TDM. pl sabotage tegnap 3 játékos volt online... Remélem azért 1-2 hónap és még többen ráállnak a cuccra, hogy még érdekesebb legyen.

Lassan amúgy elérem a 2. prestige-t is, de még jó sok meló lesz fullig, ha egyáltalán meglesz a full:)

Még mai napig és szerintem sokáig nem lesz meg a MOAB, azaz a 25 kill egy élettel, mert az azért eléggé húzós. 

komment