2014. november 25. ayo
2014. november 24. ayo

A Groupees oldalán végre egy igazán jó dealt foghatunk ki, mindössze 1 dollárért. A mostani csomagban pár gyengébb cucc mellett kezdésnek adták a Betrayert is, amely egy nagyon egyedi vizuális hatással rendelkező, belsőnézetes akció-kaland - a demót itt szedhetitek le.

bemine16.PNG

Ez még önmagában nem is olyan nagy szám, viszont a napokban egy igen jó bónusszal gyarapodott a csomag, A Kingdom Rush simán ott van a legjobb tower defense játékok között, ráadásul a steames verzió sokkal több kontentet tartalmaz a flashes változathoz képest, és természetesen mindezt már HD minőségben kapjuk.
Ezek után már úgy éreztem, hogy megéri a posztot a csomag, hiszen ennyiért a két játék nem igen volt beszerezhető, most végre én is lecsaptam rájuk.

A bundle-t itt tudjátok megvenni: https://groupees.com/bm16

2014. november 21. ayo

Logikai-ügyességi játék a szívatósabb fajtából. A játék egy grafikus felületen zajlik, ahol csupán az egeret használva kell valahogy megtalálnunk a "Next Level" gombot. Az első pár feladat után könnyen rá lehet majd érezni, de lesznek igen frusztráló feladatok is, amikkel biztosan meg fog szenvedni mindenki.
Ha szeretitek a felfedezős-megfejtős feladatokat, akkor tegyetek egy próbát, nekem nagyon bejött.

A játékhoz klikk ide.

GUI Game.png

2014. november 20. ayo

Nemrégiben írtam a South Park Freemium Isn't Free részéről, amelyben keményen kiosztják végre ezt a véleményem szerint is legszemetebb üzleti modellt. Azóta játszottam két mobil játékkal is, amelyekre azt mondták sokan, hogy most ezek a legjobbak, név szerint: a Fat Princess és a Two Dots. Tény, hogy grafikailag jó a kivitelezése, a játék élmény se volt rossz egyiknél se. Mire azonban odajutottam volna, hogy akkor lehet, hogy írni kéne róluk, a letörlést kezdtem el fontolgatni, mert ekkorra kezdtem zsákutcában érezni magam, és rákényszerítve arra, hogy költsek valami szuper extra segítségre egy kis pénzt. Legutóbb ilyenkor fogtam a telót, elraktam a zsebembe és elővettem a Nintendo 3DS-t és játszottam rajta valami sokkal szórakoztatóbb cuccot, hogy elfelejtsem az egészet.

fat princess.jpg

A Two Dots-nál egy fokkal jobb a helyzet, hiszen csak "várni kell' és lehet többször próbálkozni. Nem kell ezerszer visszamenni pályákra, hogy elég pénzünk legyen és nem kell semmi szerencse vagy plusz eszköz, hogy végig tudjunk menni egy pályán, mint a Fat Princess-ben. Egy pár napig izgalmas volt, de ott is voltak olyan részek, ahol már inkább a kötelességtudat volt bennem és a lustaság, hogy a mobilt könnyebb elővenni, mint a DS-t. Szóval jobb híján nyomogattam a képernyőt, mint hogy élveztem volna bármelyik percét is a játéknak. Nagyon sajnáltam, mert grafikailag nagyon tetszett, de sajnos úgy néz ki, hogy másban már senki se tud gondolkodni, ha mobiljátékról van szó.

twodots.jpg

Jelenleg ez az a poszt, ahol mégis írtam ezekről a játékokról, csak hogy tudjátok, hogy léteznek, próbáltam szeretni őket, de csak csalódás volt. Egy jó hír még a végére azért maradt: mától az Apple a Free to Play játékokat már csak "Get" címszó alatt jelzi és felhívja a figyelmet a játékon belüli vásárlásra is. Ez szerintem már egy jó lépés a változáshoz, remélem hallunk meg hasonló fejlődést ebben az irányban.

2014. november 17. ayo

Gondolom a pixelgrafikás indie játékokkal már mindenki torkig van, de itt egy jó példa, hogy még most is készülnek ezekből is értékesebb alkotások. Az Epic Flail stílusilag egy 2D brawler egy kis anime-hatású akcióval és pixelgrafikával megspékelve.

epic flail.PNG

A brawler játékmenet abban merül ki, hogy egy viszonylag szűkösebb arénában római gladiátor módra kell szétkaszabolni a random előjövő ellenségeket. Az irányításhoz a nyilak mellett mindössze az X gombra lesz szükség, amellyel támadhatunk vagy kitérhetünk az ellenség gyilkos suhintásai elől. A játék nem mondható könnyűnek, tutira kell majd egy pár perc, hogy belejöjjön mindenki és igazi gladiátor módjára sorozatban győzzön le mindenkit, mivel egy rossz mozdulat is elég a halálhoz, amely azonnal a játék végét eredményezi. A játékmenetet különböző pályákkal, pálya elemekkel és használati tárgyakkal színesítik. A fegyvereket és a páncélzatot harc közben tudjuk összeszedni az ellenségekről leütve, de kapunk pár extrát akkor is, ha egy bizonyos szorzót elérünk. Ezeken felül lesz majd co-op és multiplay opció meg pár extrémebb mód is, de az meg a jövő zenéje.

Jelenleg PC, Mac és konzolra jelentették be, de hogy mikor jön és mennyit fog kóstálni, arról még semmi hír. Ja egy fontosat még kiemelnék, hogy érdemes a rövid demót többször is végig tolni, mert nekem is dobott később olyan cuccot, amit az első menetben nem.  

A játékot itt tudjátok kipróbálni:
http://www.spacenoize.com/

2014. november 14. ayo

A Super Mario Galaxy 2 egyike azoknak a játékoknak, amelyekre valahogy nem volt időm a megjelenéskor és csak később nyúltam hozzá. Egy féléve eldöntöttem, hogy ez lesz az a következő platform játék, amit kitolok végre és addig más hasonlóval nem is fogok játszani.

super mario galaxy 2.jpg

Tudja a nevem :D

Az első rész bevallom, sok helyen meg tudott izzasztani. A galaxy téma teljesen új volt a régebbi részekhez képest és a világ felépítése viszonylag nehézkes volt, inkább az N64-es verzióhoz volt közelebb. A második rész ezerszer egyszerűbb volt, egyrészt sima felülnézetből lehet pályát választani, nincsenek extra titkos témák és már a jól megszokott galaxy rendszerben kell mászkálni az előző részhez hasonlóan. Az új részt anno azzal is harangozták be, hogy végre Yoshi-val is lehetünk, de ez kb. akkora szám volt, mint a Super Mario World-ben, hogy a 96 pályából mondjuk jó, ha 10 pályán használhattuk. Nem volt nagy szám szerintem itt se, viszont az extra felvehető cuccok már inkább bejöttek. A játék az egyszerűsége végett sokkal könnyebben átlátható és talán kevésbé lett frusztráló. Az tény, hogy a vége felé azért van pár komolyabb feladat, de az első rész után szerintem sokkal simábban ment egészen tegnapig, amikor végre sikerült összeszednem mind a 120 csillagot a játékban, de egy cucc még se aktiválódott. Nem nagyon szoktam ezeknek utánaolvasni, mert szeretek magamtól rájönni ezekre, viszont itt elkellet a segítség. Kiderült, hogyha ki lett maxolva a játék, akkor végig kell tolni az utolsó pályát újra, így a végén végig tudjuk nézni a plusz történetet a tikokzatos zöld csillagokról. A zöld csillagokból mindegyik pályán többet is elrejtettek kifejezetten nehezen megtalálható rejtekhelyeken és összesen 120!!! van.

Szóval ez most nem egy végre kimaxoltam poszt és nem is az, hogy mennyire könnyű lett az új rész, mert úgy néz ki raktak bele még bőven tartalmat, hogy végleges véleményt tudjak mondani. Egy valami viszont biztos: kemény hetek következnek :)

archívum