Ball of Duty: Modern Bowlfare

Az áprilisi Ludum Dare témája a "Combine 2 Incompatible Genres" volt, azaz két össze nem illő játéktípust kellett egy játékba ötvözni. Az eleve ötletes téma felettébb ötletes játékokat szült, köztük az egyik kedvencemet, a Ball of Duty: Modern Bowlfare nevezetű fúziót, ami szokásosan 72 óra alatt készült el.

ball_of_duty_modern_bowlfare.PNG

A játék a modern multis FPS lövölde helyett, tulajdonképpen egy gránáthajító szimulátor lett teke alapokkal ötvözve. Igazi szörnyszülött, de valahogy mégis érdekes és szórakoztató téma tud lenni. A játék egy pályán játszódik és összesen tízszer kell legurítani, azaz gránáttal szétbombázni a lehető legtöbb tekebábut. Az irányítás szimplán csak egérrel történik, bal gomb lenyomásával dobunk, a tartásával pedig a dobás erősségét tudjuk szabályozni. Az első pár helyzet viszonylag egyszerű lesz, a vége fele pedig már eléggé trükközni kell, hogy egy dobásból sikerüljön az összeset "leütni".

A játék során érezhető, hogy ebben a furcsa párosításban bőven van még perspektíva, hiszen a felrobbanó hordók és egyéb extra kiegészítésekkel remekül fel lehet dobni az eleve érdekes játékmenetet, szóval mindenképp remélem, hogy egy nagyobb teljes verziót is meg fog élni egyszer ez a játék.

A játékot itt tudjátok szedni Win / OSX / Linux rendszerekre: https://dwils.itch.io/modern-bowlfare

komment