Ismét szárnyal a Nintendo!

Március eleje van, ami azt jelenti, hogy egy éves a Switch. Rettentően jó évet zárt, bár tény, hogy a Wii U-t nem volt nehéz megelőzni, de én se gondoltam volna, hogy pár hónap elég lesz neki. A sikeres év után bennem és gondolom másban is megfogalmazódott az a gondolat, hogy akkor mit fognak az asztalra tenni idén, hogy tartsák a gép népszerűségét és ezt a csodálatos tempót. Pár napja jött a hír, csütörtök 11-kor lesz egy Nintendo Direct, amiben 3DS és Switch címekről fog szó esni. Hát azt hiszem mindenkin rajta volt a hype, hiszen igazi most mutasd meg idő ez a mostani.

smash_bros_switch.jpg

Én őszintén nem vártam semmi extra címet, csak azt hogy azt éreztesse velem a Nintendo, hogy ez megint legalább annyira jó év lesz mint az előző.
És hogy sikerült? Elsőre nagyjából 10 játékot találtam magamnak, ami instant get lesz, a jó kis thirdparty-k egy részére már nem is hiszem, hogy maradni fog pénz, miközben Metroidról például szó se esett még. Bátran kimondhatjuk, hogy a Nintendo ismét szárnyal, lássuk mik voltak a számomra fontosabb címek:

WarioWare Gold 3DS, ami valójában a régi minijátékok gyűjteménye új irányítással. Én nagyon bírom Wariót, szóval egy jobb árnál tuti fel fog kerülni a polcra:

Mario & Luigi: Bowser's Inside Story + Bowser Jr.'s Journey 3DS - Megint nem egy új játék, ez a DS verzió remake-je szebb kivitellel és sok új tartalommal, szóval inkább azoknak lesz jó, akik a régivel nem játszottak:

Luigi’s Mansion 3DS - És ismét egy remake, ez pedig érdekesebb dolog, hiszen ez a GameCube első játékai között volt és azóta is igen csak drága a beszerezése, új verzió pedig nem volt. A gond számomra, hogy nem Switch-re, hanem 3DS-re jött ki, de ez legyen a legnagyobb. Az új verzió természetesen szebb grafikával és extra tartalommal érkezik:

Kirby Star Allies Switch - Jövőhéten érkezik a legfrisebb Kirby rész, amihez már most menő ingyen update-eket mutattak:

Még mindig iszonyat gyönyörű az Octopath Traveler Switch + bemutatták a Limited Editiont. Az EU kiadásban nem lesz OST lemez, de igazából én azokat soha se nyitottam még ki, szóval nem is gond, első napos vétel lesz:

Travis Strikes Again: No More Heroes Switch - Immáron gameplay-t is kaptunk a sokak által várt harmadik részhez:

Captain Toad: Treasure Tracker Switch / 3DS - Még egy Wii U játék érkezik a Switch-re és 3DS-re. Lassan már tényleg nem sok értelme lesz Wii U-t tartani, de tökre érthető, hogy amit tudnak kiadnak, hiszen nagyon jó játékok jöttek ki U-ra, csak a konzol miatt kevesen vették, szóval én mint U tulaj örülök, hogy még több emberhez eljutnak ezek a minőségi játékok:

Hyrule Warriors Definitive Edition Switch - A Wii U / 3DS változat remake-je, ami egyértelműen a legjobb kiadás lesz. Most végre megjelenés dátumot is kapott:

Dark Souls Remastered Switch - Minimális gameplay, de jó hír, hogy a megjelenés előtt lesz tesztverzió, úgyhogy vásárlás előtt mindenki le tudja tesztelni a port minőségét. A videók alapján nem lesz panasz.
A Nintendo exkluzív ráadás: Praise the Sun amiibo!!! A Nintendo tudja, hogy kell megvenni az összes Souls rajongót, óriási instant buy lesz nálam is, pedig én nagyon nem gyűjtöm ezeket:

Ōkami HD Switch - A HD kiadás mindenre megjelent kivétel Nintendóra, ezt végre pótolták:

Végezetül pedig egy kis extra, nyáron érkezik a Taiko no Tatsujin Switch verziója. Ez továbbra is Japan only cím és csak a japán Directben mutatták be, viszont én nagy rajongója vagyok a sorozatnak, úgyhogy nekem ez szintén fontos bejelentés volt:

És akkor ott vannak még olyan címek, mint a Mario Tennis Aces Zones, a South Park: The Fractured But Whole , a Little Nightmares, az Undertale vagy a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.

Az adás végén pedig jött az elmaradhatatlan one more thing, amikor is csodálatosan profi módon megkaptuk a Super Smash Bros. teasert: érkezik 2018-ban. Szép munka Nintendo!

Összességében simán mondhatjuk, hogy leadtak egy E3-at márciusban. El se tudom képzelni, hogy oda mit tartogathatnak még, Hype On!

A teljes Nintendo Directet itt tudjátok megnézni:

komment