2015. január 02. írta: ayo
Rólunk
ayo.jpg

nick: ayo
ezeken tolom: PC, Nintendo, iOS.
online profilok: Steam | Nintendo Switch: SW-718395040716 | GameFAQ
kedvelt stílusok: főként a platformerek, de igazából szinte minden.
az első legmeghatározóbb élmény: Super Mario World kipörgetése.
örök kedvenc: Zelda, Mario, Donkey Kong és Mortal Kombat minden mennyiségben.

Néha félelmetes belegondolni, hogy a SNES korszak óta játszom, szinte minden fontosabb játékkal. Mindig is imádtam a játékokkal foglalkozni, 93-tól szinte mindegyik 576 megvan a fénykorból és már az általánosban is videojátékos újságokat készítettem a kis csapatommal, de ezt betudtam fiatalkori hóbortnak.
2011-ben viszont megelégeltem egyes magyar online újságok minőségét és belekezdtem a saját kis blogomba, csupán hobbiként. Ez a hobbi mai napig is tart, de soha se gondoltam, hogy ekkora sikerrel fog menni. Játszani és írni még most is szeretek, annak pedig nagyon örülök, hogy ennyi olvasóval tudom ezt megosztani.


És akik besegítettek:

andrish.jpg

nick: Andrish
ezeken tolom: PC, Android, PS4, Wii U.
online profilok: Steam | Nintendo | PSN
kedvelt stílusok:
platform, kaland, FPS, hack & slash.
az első legmeghatározóbb élmény: Zelda - Ocarina of Time.
örök kedvenc: Zelda, Zelda és a Zelda...nah jó még a Diablo és persze a Zelda.

Próbálok mindig arra gondolni hogy én nem öregszem, de amikor belegondolok hogy C64es Skate Rockot gyermeki mosollyal az arcomon játszottam akkor rájövök hogy talán mégis! :) Játékos létem kezdetét én 98ra teszem, amikor is sikerült megismerkednem a Legend of Zelda - Ocarina of Time nevű csodával. Azóta veszem "komolyan" a játékokat, és azóta játszom is. Ma már talán azért kicsit kevesebbet mert előtérbe került néhány olyan dolog, ami mondjuk 10 éve kevésbé érdekelt. Ettől persze nem felejtettem el játékosnak maradni. Jó játékot nektek... hja és a Rock örök és elpusztíthatatlan!

 

samueldivinium.jpg

nick: SamuelDivinium
ezeken tolom: PC.
online profilok:
kedvelt stílusok: RPG, Puzzle, Platformer.
az első legmeghatározóbb élmény: Heroes of Might and Magic 2.
örök kedvenc: HOMM 2-4, Final Fantasy 8, The Binding of Isaac.

A legendás sárga kazetták az én életemben is megfordultak, bár az elektronikus játékok világába akkor kerültem, amikor az első PC-t a család megvette. A különböző, újabbnál újabb konzolok sosem érdekeltek különösebben, a PC játékok és azok fejlődése annál inkább. Egyetemre programozó szakra annak reményében mentem, hogy én is elkészíthessem saját (indie) játékom. Ez még mindig életcélom, ugyanakkor szeretek lépést tartani az aktuális "menő", vagy csak indokolatlanul kevés figyelmet kapott indie játékokkal, ezért is kezdtem el írni róluk. Puzzle, RPG, Roguelike játékok jöhetnek minden mennyiségben, hatalmas fogyasztójuk vagyok.

 

csapoati.jpg

nick: Csapoati
ezeken tolom: PC, Android.
online profilok: Steam
kedvelt stílusok: autós, stratégia, történelmi.
az első legmeghatározóbb élmény: Civilization.
örök kedvenc: Panzer General 2, Total War-sorozat, F1 99-02, WoW.

Még a jó öreg tévéjátékokkal kezdtem, aztán egy 486-ossal szálltam be a PC-világba (mint Vágási Feri az internetbe). A Civilization 1 volt az igazi szerelem, utána meg már nem volt megállás. Konzolokkal sosem foglalkoztam igazán, egyedül a kinectes játékokat hiányolom PC-ről. A PSP tetszett, viszont akkoriban nem tudtam/nem akartam annyi pénzt rááldozni, ma meg már szinte mindenkinek egy "sokkal fejlettebb PSP" van a kezében - az okostelefonokra gondolok. Számítógépen megmaradtam az autószimulátoroknál és a stratégiai játékoknál, Androidon viszont szinte mindenféle kazuár hülyeségre vevő vagyok. Ja és a Steam a legnagyobb találmány a kerék és a számítógép után!

 

csehla.jpg

nick: csehla
ezeken tolom: PC, Xbox 360, PS2.
online profilok: Steam
kedvelt stílusok: platformer, FPS, TPS.
az első legmeghatározóbb élmény: GTA: Vice City.
örök kedvenc: Call of Duty 1-4, S.T.A.L.K.E.R. sorozat.

A szenvedély nálam még a piaci sárgakazettás Nintendóval kezdődött, ami azért is emlékezetes, mert a rá megjelent egyik Super Mario átirat elé sikerült egyedül leültetnem édesapámat, hogy játsszon ő is vele. Ez a mutatvány azóta se sikerült. Ezután jött a PC-s korszak, ahol megismerkedtem többek között a Commander Keen-nel és Dyna Blaster-rel, innentől fogva pedig a mai napig nincs megállás. Időközben kiszélesítettem látókörömet, ennél fogva az eredeti retro konzolok második virágkorukat élik nálam, de az azt követő masinákból is be van spájzolva, csak sajnos épp nincs annyi időm rá, mint amennyit ezek megérdemelnének :)

 

eszement.jpg

nick: eszement
ezeken tolom: PC, iOS, PSP.
online profilok: Origin / Uplay: eszement24
kedvelt stílusok: platform, stratégia, rpg, kaland, autós, néha történelmi és logikai.
az első legmeghatározóbb élmény: Ufo, Sim City 2000, Screamer.
örök kedvenc: Mario, GB játékok, Transport Tycoon, GTA, Titan Quest, Call of Duty 4.

Már C64-en nagy játékos voltam, de igazán csak a PC-s világ szippantott be. Valamint muszáj megemlékezni arról az eufóriáról, amit a Game Boy birtoklása és használata okozott, faltam a játékokat. Ugyan már nem játszom annyit mint régen, de van egy régi PSP-m (egész pontosan ez már a 4. ugyanolyan Fat) amit időnként előkapok, amúgy Steam és mobil játékok.

 

Mivel időnk sokszor nekünk se engedi, hogy minden ötletünket meg tudjuk valósítani, ezért folyamatosan keresünk hozzánk hasonló eltökélt játékosokat, akik egy játék kipörgetése után szeretnék saját élményüket összefoglalva megosztani a nagyközönséggel. A játéknapló cikkei többek közt az index.hu főoldalán és az index2 mellékoldalán is rendszeresen megjelennek.

Ha kedved támadt a csapathoz tartozni, írj!

cikkirokat_keresunk.jpg

A blogról:

A blog hangvétele személyes és kizárólag az élményről szól. A posztok többsége inkább a cikkírók által érdemlegesebbnek tartott játékokról szólnak, és az is megesik, hogy éppen azért írunk egy-egy játékról, mert máshol indokolatlanul lehúzták. A cikkek nem csak a kedvenc játékok dicsőítéséről szólnak, hanem a blog megpróbálja bemutatni az adott játékot a lehető legtöbb szemszögből, hiszen minden játéknak van pozitív és negatív oldala, csak nem mindegy, hogy milyen arányban oszlik ez el. A legtökéletesebb játékban is lehet pár apró, de nem szembetűnő hiba és a legrosszabb játékban is fellelhető valami plusz, amitől még talán szerethető lehet. A posztok többsége ennek fényében íródik, hiszen a cikkírók is olvasnak vagy néznek más teszteket a játékokról és a saját szubjektív vélemény mellett keresik azokat a pontok miértjét is, amelyeket máshol pozitívan vagy negatívan emeletek ki. Ezáltal a játéknapló megpróbál a lehető legtüzetesebb és hasznosabb kritikát megfogalmazni, hogy minden játékosnak tudjon egy biztos pontot adni az adott játékkal kapcsolatban.

komment