Mortal Kombat X gameplay

Ez most már tényleg ingame videó. Az Injustice után várható volt, hogy hasonló irányba lépnek, de én reménykedtem, hogy a harcrendszerhez nem nyúlnak és inkább csak egy keményebb upgrade-elt változat lesz, az előző rész tökéletesítése. Hát nem, ez a két játék keresztezése lett.

UPDATE: jött egy 15 perces nagy felbontású gameplay

Kaptunk két új karaktert, egy csajt méhekkel, amit először nevetve fogadtam és egy óriást egy kis törpével, ami szintén egy kissé érdekes az MK környzetben - mellesleg van egy plusz karakter is, akit nem említenek meg. Elképzelhető, hogy egy régi karakter, mondjuk a Hotaru új skinben, de simán lehet valami új is, ez egyelőre passz.

mortal kombat x.jpg

A harcrendszer egy az egy Injustice alap, nagyon darabos frame-ekre kiszámolt kombós, ami nekem nem annyira jött be, mint az új Mortal Kombat 9 rendszere. Sajnos ez a többi fannak is gond lesz szerintem, mivel az MK9 eleve egy teljesen új rendszer volt a többi részhez képest (pl le-előre kis rugás a fagyasztás Sub-Zeróval a szokásos kis ütés helyett) és akkor most újra lehet tanulni mindent. Nem mondom, hogy rossz az Injustice-féle rendszer, de ha valaki pár száz órát tolta az MK9-et és utána azt, akkor nem hiszem, hogy valaha meg fogja tudni szeretni.

mortal-kombat-x-large.jpg

Amit vártam és örültem is neki: a menő grafika, a filmszerű új karakter skinek, a még interaktívabb háttér, amelyben használhatjuk a tereptárgyakat, az Inustice-féle látványos X-Ray és persze a még brutálisabb kivégzések. Utóbbi szerintem nagyon keményre sikerült, bár a "Finish Him" kiírás kissé gyengének tűnt elsőre.
Igazából kissé félek, hogy tényleg teljesen át lett írva a harcrendszer, de persze nagyon várom is már, mert látványilag eléggé megnyerő.
A vége úgy is az lesz, hogy megveszem, mert meg kell... ez ilyen :)

2 komment