Wii U - Nintendo E3

A Nintendo volt ma a soron, hogy bemutassa mire is kell még várni karácsonyig. Igen most már van dátum: This Holiday. A játékbemutatók után most még inkább azt érzem, hogy ez az, ami kell nekem. Na de lássuk is, miért mondom ezt:

Bemutatták a gépet, két színben lesz majd kapható: fehérben, és ilyen szép feketében is.

Screen Shot 2012-06-05 at 6.16.23 PM.png

Utána jöttek a játékok, Zelda sajnos nem volt, viszont jó pár nagy név érkezett, ami eddig még soha se volt Nintendora. Most minden megváltozik, de tényleg. Na jó azért Mario marad és jön az új rész is!
Kissé ilyen Super Mario World 2 érzésem volt a sok pici yoshik miatt, de alapvetően teljesen más. Akár online is csatlakozhat a játékhoz bárki és versenyezhetünk a pontokért vagy épp kisegíthet egy-egy nehezebb pályán. Új tárgyak, új fajta dobozok, yoshik... Marioban még nem csalódtam, szóval íme hát a New Super Mario Bros U :)

És akkor a nagyobb nevek. Mivel eleve sokkal jobb grafikus kártyával fog rendelkezni a Wii U, ezért kicsit komolyodott a játékpaletta. Egy-két példa: Mass Effect 3, Trine 2, Darksiders II, Assassin's Creed 3, Rayman Legends, The Avengers.
Amire viszont kitérnék az a Batman Arkham City: Armored Edition. Teljesen új játékélményt ad az új eszközzel. Természetesen ez minden játékra igaz, de így látva szerintem végig fogom vinni újra Wii U-n a játékot:)

Amit viszont nekem azonnal eladtak, az nem más, mint a ZombiU.

Továbbá megemlíteném a Lego City Undercover-t, mert egy lego GTA-hoz lesz szerencsénk, nekem nagyon bejött a trailer:)

 

Természetesen még sok más játékot is bemutattak: éneklős, sportos és alapjátékokat, utóbbi majd a NintendoLandban lesz, de a lényeg szerintem ezek voltak.

Az Xbox kiválóan kiszolgálja majd az amerikaiak igényét és lehetőleg a miénket is, ha minden storeban lévő cucc elérhető lesz nálunk is. A Nintendo szerintem meg tartja a formáját, igazi innováció.
Decemberben találkozunk Wii U:)
A Sonyról viszont külön nem fogok írni, mivel semmilyen nagy újítás nem volt. Volt pár játék, mint pl. a Beyond, de eléggé unalmas volt az egész, semmi újítás. Nekem az nem plusz, hogy most Vitaról is majd nyomhatjuk a PS3 játékokat, mert ilyenről már szerintem hallottunk máshonnan.
Ennyi volt az E3 nekem, várom most Google-t meg majd jövőhét Apple-t megnézem aztán következik a nagy csönd.... na meg a Steam SummerSale:)

komment